The 'balancing acts' of building positive relationships with students: Secondary school teachers' perspectives in England and Spain

Garcia-Moya, I ; Moreno, C; Brooks, FM

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Volumen: 86
Número de artículo: 102883
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
wos627-11-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año (SSCI): 2019

Factor de Impacto (SSCI): 2.686

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI38/263Q1T1D2

Año:

2019

CiteScore:

5.100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education56/1254Q1T1D1

SJR año:

2019

Factor de Impacto:

1.803

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education54/1232Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Union\'s Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Sklodowska-Curie IF programme657482
Ministry of Science, Innovation and Universities through the Ramon y Cajal ProgrammeRYC-2017-21626
Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking FoundationLCF/BQJLRI8/11640009
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Garcia-Moya, I Universidad de Sevilla (Spain)
2Moreno, CUniversidad de Sevilla (Spain)
3Brooks, FMUniversity of Technology Sydney; University of Hertfordshire (England)