Do regular schools in Spain respond to the educational needs of students with Down syndrome?

Fernández Batanero, José María; Benítez Jaén, Ana María; Montenegro Rueda, Marta; García Martínez, Inmaculada

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 29
Número: 9
Páginas: 2355 - 2363
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus022-01-2022
wos122-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 2.278

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
FAMILY STUDIESSSCI22/46Q2T2D5
PSYCHOLOGY, DEVELOPMENTALSSCI45/77Q3T2D6
PSYCHIATRYSSCI94/144Q3T2D7

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,690

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
FAMILY STUDIES34/64Q3T2D647,66
PSYCHIATRY133/252Q3T2D647,42
PSYCHOLOGY, DEVELOPMENTAL50/86Q3T2D642,44

Año:

2020

CiteScore:

2.900

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Life-span and Life-course Studies17/52Q2T1D4
Developmental and Educational Psychology122/332Q2T2D4

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.879

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Life-span and Life-course Studies14/55Q1T1D3
Developmental and Educational Psychology112/337Q2T1D4
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# Autor Afiliación
1Fernández Batanero, José MaríaUniversidad de Sevilla (Spain)
2Benítez Jaén, Ana MaríaDown Syndrome of Seville Association (Spain)
3Montenegro Rueda, MartaUniversidad de Sevilla (Spain)
4García Martínez, InmaculadaUniversidad de Granada (Spain)