School experiences in relation to emotional and conduct problems in adolescence: A 3-year follow up study

García-Moya, Irene ; Johansson, Klara; Ragnarsson, Susanne; Bergström, Erik; Petersen, Solveig

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Volumen: 29
Número: 3
Páginas: 436 - 441
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus327-11-2021
wos227-11-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año (SCIE): 2019

Factor de Impacto (SCIE): 2.391

Año (SSCI): 2019

Factor de Impacto (SSCI): 2.391

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSCIE77/193Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI47/171Q2T1D3

Año:

2019

CiteScore:

3.700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health119/516Q1T1D3

SJR año:

2019

Factor de Impacto:

1.048

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health101/542Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
County Council of Vasterbotten-
European Union\'s Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Sklodowska-Curie grant657482
UK Santander Partnership Research Collaboration Support Award 2016-17-
Vardal foundation-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Moya, Irene Universidad de Sevilla; University of Hertfordshire (United Kingdom)
2Johansson, KlaraUmeå Universitet (Sweden)
3Ragnarsson, SusanneUmeå Universitet (Sweden)
4Bergström, ErikUmeå Universitet (Sweden)
5Petersen, SolveigUmeå Universitet (Sweden)