Physical Education Teachers and Their ICT Training Applied to Students with Disabilities. The Case of Spain

Fernández-Batanero, José María; Sañudo, Borja; Montenegro-Rueda, Marta; García-Martínez, Inmaculada 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Volumen: 11
Número: 9
Número de artículo: 2559
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus715-01-2022
wos315-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 2.576

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 2.576

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENVIRONMENTAL SCIENCESSCIE120/265Q2T2D5
GREEN & SUSTAINABLE SCIENCE & TECHNOLOGYSCIE26/41Q3T2D7
ENVIRONMENTAL STUDIESSSCI53/123Q2T2D5
GREEN & SUSTAINABLE SCIENCE & TECHNOLOGYSSCI6/8Q3T3D8

Año:

2019

CiteScore:

3.200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Geography, Planning and Development132/679Q1T1D2
Environmental Science (miscellaneous)26/82Q2T1D4
Energy Engineering and Power Technology74/216Q2T2D4
Management, Monitoring, Policy and Law118/333Q2T2D4
Renewable Energy, Sustainability and the Environment79/179Q2T2D5

SJR año:

2019

Factor de Impacto:

0.581

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Geography, Planning and Development182/682Q2T1D3
Environmental Science (miscellaneous)100/319Q2T1D4
Energy Engineering and Power Technology78/220Q2T2D4
Management, Monitoring, Policy and Law139/327Q2T2D5
Renewable Energy, Sustainability and the Environment84/174Q2T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Economy and Competitiveness, within the framework of the State Plan for the Promotion of Scientific and Technical Research of ExcellenceDIFOTICYD EDU2016 75232-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Fernández-Batanero, José MaríaUniversidad de Sevilla (Spain)
2Sañudo, BorjaUniversidad de Sevilla (Spain)
3Montenegro-Rueda, MartaUniversidad de Sevilla (Spain)
4García-Martínez, Inmaculada Universidad de Granada (Spain)