Humanizing and conducive to learning: an adolescent students’ perspective on the central attributes of positive relationships with teachers

García-Moya, Irene; Brooks, Fiona; Moreno, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 35
Número: 1
Páginas: 1 - 20
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet002-11-2021
scopus727-11-2021
wos727-11-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año (SSCI): 2020

Factor de Impacto (SSCI): 2.663

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, EDUCATIONALSSCI28/61Q2T2D5

Año:

2020

CiteScore:

3.500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education187/1319Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology94/332Q2T1D3

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.876

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education253/1270Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology114/337Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Union's Horizon 2020 research and innovation program under the Marie Sklodowska-Curie grant657482
Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking FoundationLCF/BQ/LR18/11640009
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Moya, IreneUniversidad de Sevilla; University of Hertfordshire (United Kingdom)
2Brooks, FionaUniversity of Hertfordshire; University of Technology Sydney (United Kingdom)
3Moreno, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)