Impact of ICT on students with high abilities. Bibliographic review (2008-2018)

Fernández Batanero, José María ; Reyes Rebollo, Miguel María; Montenegro Rueda, Marta

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Volumen: 137
Páginas: 48 - 58
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1422-01-2022
wos622-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 5.296

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 5.296

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
COMPUTER SCIENCE, INTERDISCIPLINARY APPLICATIONSSCIE11/109Q1T1D2
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI4/263Q1T1D1

Año: 2019

Journal Citation Indicator (JCI): 3,750

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
COMPUTER SCIENCE, INTERDISCIPLINARY APPLICATIONS3/140Q1T1D198,21
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH3/723Q1T1D199,65

Año:

2019

CiteScore:

12.700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education3/1254Q1T1D1
General Computer Science6/221Q1T1D1

SJR año:

2019

Factor de Impacto:

3.047

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)4/287Q1T1D1
E-learning2/73Q1T1D1
Education16/1232Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Economics and Competitiveness within the State Plan for the Development of Scientific and Technical Research of ExcellenceDIFOTICYD EDU2016 75232-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Fernández Batanero, José María Universidad de Sevilla (Spain)
2Reyes Rebollo, Miguel MaríaUniversidad de Sevilla (Spain)
3Montenegro Rueda, MartaUniversidad de Sevilla (Spain)