Bullying and cyberbullying according to moderate vigorous physical activity (MVPA) in Secondary School's Students

Corral-Pernia, JA ; Chacon-Borrego, F; Fernandez-Gavira, J; Del Rey, R

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2018
Volumen: 27
Número: 3
Páginas: 70 - 75
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet101-12-2021
scopus204-12-2021
wos304-12-2021

Año (SSCI): 2018

Factor de Impacto (SSCI): 0.647

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, APPLIEDSSCI76/82Q4T3D10

Año:

2018

CiteScore:

1.200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Applied Psychology158/221Q3T3D8

SJR año:

2018

Factor de Impacto:

0.245

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Applied Psychology167/219Q4T3D8
Sports Science110/125Q4T3D9

IDR año:

2018

Factor de Impacto:

1.744

CategoríaPosiciónCuartilPercentil
PSICOLOGÍA9/114Q190
DEPORTE1/44Q199
Agencia Código de Proyecto
National Research Plan (Government of Spain)EDU2013-44627-P
PsyTool "Sport Psychology as a Strategic Tool for Prevention and training on Grassroots Sports" Erasmus+ Sport Programme567199-EPP-1-2015-2-ES-SPO-SCP
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Corral-Pernia, JA Universidad de Sevilla (Spain)
2Chacon-Borrego, FUniversidad de Sevilla (Spain)
3Fernandez-Gavira, JUniversidad de Sevilla (Spain)
4Del Rey, RUniversidad de Sevilla (Spain)