The impact of a faculty training program on inclusive education and disability

Moriña, Anabel ; Carballo, Rafael

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2017
Volumen: 65
Páginas: 77 - 83
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus2227-05-2023
wos2327-05-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2017

Journal Impact Factor (JIF): 1,210

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARYSSCI43/98Q2T2D5

Año: 2017

Journal Citation Indicator (JCI): 1,300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARY51/241Q1T1D379,05

Año:

2017

CiteScore:

2,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Business and International Management95/356Q2T1D3
Geography, Planning and Development184/627Q2T1D3
Strategy and Management136/388Q2T2D4
Public Health, Environmental and Occupational Health237/492Q2T2D5
Social Psychology123/259Q2T2D5

SJR año:

2017

Factor de Impacto:

0,470

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Business and International Management98/356Q2T1D3
Geography, Planning and Development222/645Q2T2D4
Strategy and Management140/379Q2T2D4
Social Psychology120/254Q2T2D5
Public Health, Environmental and Occupational Health266/509Q3T2D6
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy and Competitiveness of SpainEDU2013-46303-R
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Moriña, Anabel Universidad de Sevilla (Spain)
2Carballo, RafaelUniversidad de Sevilla (Spain)