The changes to accounting education and accounting educators as a result of changes in the spanish university system: a case study using an institutional theory approach

González-González, José María; Hassall-, Trevor

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2009
Volumen: 7
Número: 3
Páginas: 13 - 25
Acceso abierto: Vía verde
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet302-08-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 2.354

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI54/263Q1T1D3
BUSINESSSSCI86/152Q3T2D6
MANAGEMENTSSCI120/226Q3T2D6

Año: 2017

Journal Citation Indicator (JCI): 1,030

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
BUSINESS75/272Q2T1D372,61
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH234/700Q2T2D466,64
MANAGEMENT105/366Q2T1D371,45

Año:

2012

CiteScore:

0.100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education799/836Q4T3D10
Strategy and Management300/310Q4T3D10

SJR año:

2013

Factor de Impacto:

0.157

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education774/945Q4T3D9
Strategy and Management292/364Q4T3D9
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación
# Autor
1González-González, José María
2Hassall-, Trevor