Subjective well-being in adolescence and teacher connectedness: A health asset analysis

García-Moya, Irene ; Brooks, Fiona; Morgan, Antony; Moreno, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2015
Volumen: 74
Número: 6
Páginas: 641 - 654
Acceso abierto: Vía verde
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus3327-11-2021
wos3327-11-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año (SSCI): 2015

Factor de Impacto (SSCI): 0.683

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI153/231Q3T2D7
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI132/153Q4T3D9

Año:

2015

CiteScore:

1.200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health297/446Q3T2D7

SJR año:

2015

Factor de Impacto:

0.379

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health286/495Q3T2D6
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Department of Health (England) in England-
Spanish Ministry of Education through the National Program FPUAP2009-0978
Spanish Ministry of Health, Social Policy and Equality in Spain-
University of Seville (V Plan Propio de Investigacion, Action I6A)-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Moya, Irene Universidad de Sevilla (Spain)
2Brooks, FionaUniversity of Hertfordshire (United Kingdom)
3Morgan, AntonyGlasgow Caledonian University (United Kingdom)
4Moreno, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)