School-level factors associated with teacher connectedness: a multilevel analysis of the structural and relational school determinants of young people's health

García-Moya, I. ; Brooks, F. M.; Spencer, N. H.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2018
Volumen: 40
Número: 2
Páginas: 366 - 374
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus727-11-2021
wos527-11-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año (SCIE): 2018

Factor de Impacto (SCIE): 1.648

Año (SSCI): 2018

Factor de Impacto (SSCI): 1.648

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSCIE114/185Q3T2D7
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI81/162Q2T2D5

Año:

2018

CiteScore:

2.800

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health169/500Q2T2D4

SJR año:

2018

Factor de Impacto:

0.853

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Medicine (miscellaneous)723/2775Q2T1D3
Public Health, Environmental and Occupational Health147/520Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Department of Health, England-
European Union\'s Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Sklodowska-Curie IF programme657482
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Moya, I. University of Hertfordshire (United Kingdom)
2Brooks, F. M.University of Hertfordshire; University of Technology Sydney (United Kingdom)
3Spencer, N. H.Hertfordshire Business School (United Kingdom)