Literacy practices of primary education children in Andalusia (Spain): A family-based perspective

Moreno-Morilla, Celia ; Guzmán-Simón, Fernando; García-Jiménez, Eduardo

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2019
Volumen: 45
Número: 1
Páginas: 117 - 136
Acceso abierto: Vía bronce
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus106-08-2022
wos106-08-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2019

Journal Impact Factor (JIF): 1.752

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI114/263Q2T2D5

Año: 2019

Journal Citation Indicator (JCI): 1,520

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH120/723Q1T1D283,47

Año:

2019

CiteScore:

3.000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education192/1254Q1T1D2

SJR año:

2019

Factor de Impacto:

1.123

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education142/1232Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Centre for the Study of Literacies (University of Sheffield)-
Ministry of Economy, Industry and CompetitivenessEDU2013-44176-P
Spanish Ministry of Education, Culture and Sport from SpainFPU-14/05336
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Moreno-Morilla, Celia Universidad de Sevilla (Spain)
2Guzmán-Simón, FernandoUniversidad de Sevilla (Spain)
3García-Jiménez, EduardoUniversidad de Sevilla (Spain)