Improving pre-service elementary teachers’ understanding of the nature of science through an analysis of the historical case of Rosalind Franklin and the structure of DNA

García-Carmona, Antonio 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 51
Número: 2
Páginas: 347 - 373
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus828-01-2023
wos1028-01-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2.469

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI132/270Q2T2D5

Año:

2021

CiteScore:

7.300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education44/1406Q1T1D1

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

1.703

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education58/1380Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy, Industry and Competitiveness (Government of Spain)EDU2017-82505-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Carmona, Antonio Universidad de Sevilla (Spain)