Proposing Questions for Scientific Inquiry and the Selection of Science Content in Initial Elementary Education Teacher Training

Cruz-Guzmán, Marta; García-Carmona, Antonio; Criado, Ana M.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 50
Número: 5
Páginas: 1689 - 1711
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus221-05-2022
wos221-05-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 5.439

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI9/265Q1T1D1

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 2,400

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH36/724Q1T1D195,10

Año:

2020

CiteScore:

4.700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education107/1319Q1T1D1

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

1.214

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education137/1270Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy, Industry and Competitiveness (Government of Spain)EDU2017-82505-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Cruz-Guzmán, MartaUniversidad de Sevilla (Spain)
2García-Carmona, AntonioUniversidad de Sevilla (Spain)
3Criado, Ana M.Universidad de Sevilla (Spain)