Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 1,6
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
LINGUISTICS | SSCI | 72/194 | Q2 | T2 | D4 |
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 205/269 | Q4 | T3 | D8 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,310
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 150/759 | Q1 | T1 | D2 | 80,30 |
LANGUAGE & LINGUISTICS | 51/386 | Q1 | T1 | D2 | 86,92 |
LINGUISTICS | 62/289 | Q1 | T1 | D3 | 78,72 |
Año:
2022
CiteScore:
2,400
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Language and Linguistics | 139/1001 | Q1 | T1 | D2 |
Linguistics and Language | 154/1078 | Q1 | T1 | D2 |
Education | 593/1469 | Q2 | T2 | D5 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,710
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Linguistics and Language | 127/1158 | Q1 | T1 | D2 |
Education | 347/1437 | Q1 | T1 | D3 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
project "The digital writing of adolescent students in Andalusia. Instant messaging and its educational implications" I + D +i | US-1380916 |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Gómez-Camacho, Alejandro |
3 | Hunt-Gómez, Coral I. |