Impact of university teachers' technological training on educational inclusion and quality of life of students with disabilities: a systematic review.

Fernández-Cerero, José; Montenegro-Rueda, Marta; Fernández-Batanero, José María

Tipo: Systematic Review
Año de Publicación: 2023
Volumen: 20
Número: 3
Número de artículo: 2576
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus003-06-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 4,614

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENVIRONMENTAL SCIENCESSCIE100/279Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSCIE71/210Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI45/182Q1T1D3

Año:

2021

CiteScore:

4,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health139/562Q1T1D3
Pollution57/144Q2T2D4
Health, Toxicology and Mutagenesis60/138Q2T2D5

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,828

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health, Toxicology and Mutagenesis39/141Q2T1D3
Public Health, Environmental and Occupational Health179/612Q2T1D3
Pollution48/155Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy, Industry and CompetitivenessPID2019-108230RB-I00
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS