“I learned more because i became more involved”: teacher’s and students’ voice on gamification in physical education teacher education

Flores-Aguilar, Gonzalo; Prat-Grau, María; Fernández-Gavira, Jesús; Muñoz-Llerena, Antonio

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 20
Número: 4
Número de artículo: 3038
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus103-06-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 4,614

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENVIRONMENTAL SCIENCESSCIE100/279Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSCIE71/210Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI45/182Q1T1D3

Año:

2021

CiteScore:

4,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health139/562Q1T1D3
Pollution57/144Q2T2D4
Health, Toxicology and Mutagenesis60/138Q2T2D5

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,828

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health, Toxicology and Mutagenesis39/141Q2T1D3
Public Health, Environmental and Occupational Health179/612Q2T1D3
Pollution48/155Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación