Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 3,6
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 63/269 | Q1 | T1 | D3 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,700
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 80/759 | Q1 | T1 | D2 | 89,53 |
Año:
2022
CiteScore:
6,600
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Business, Management and Accounting (miscellaneous) | 15/160 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 112/1469 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,896
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Business, Management and Accounting (miscellaneous) | 67/374 | Q1 | T1 | D2 |
Education | 238/1437 | Q1 | T1 | D2 |
Life-span and Life-course Studies | 16/56 | Q2 | T1 | D3 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
European Regional Development Fund | EDU2013-45687-R; RTI2018-097405-B-I00 |
Spanish Ministry for Science and Innovation | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Sánchez-Queija, María Inmaculada | Universidad de Sevilla (Spain) |
2 | Sánchez-García, Laura | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Rothwell, Andrew T. | Loughborough University, School of Business and Economics (United Kingdom) |
4 | Universidad de Sevilla (Spain) |