Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 0,440
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 502/759 | Q3 | T2 | D7 | 33,93 |
Año:
2022
CiteScore:
2,600
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Mathematics (miscellaneous) | 16/74 | Q1 | T1 | D3 |
Education | 555/1469 | Q2 | T2 | D4 |
Applied Mathematics | 249/609 | Q2 | T2 | D5 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,516
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 512/1437 | Q2 | T2 | D4 |
Mathematics (miscellaneous) | 159/440 | Q2 | T2 | D4 |
Applied Mathematics | 260/595 | Q2 | T2 | D5 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Gobierno de Aragon, Spain | S60_20R |
Junta de Andalucia, Spain | FQM-226; TIC-146 |
Spanish Agencia Estatal de Investigacion (Spain) | PID2020-115652GB-I00 |
Spanish MICINN (Spanish Ministry of Science and Innovation) | PID2019104964GB-I00 |
Universidad de Sevilla (Spain) | - |
# | Autor |
---|---|
1 | González, A. |
2 | |
3 | Arnal-Bailera, A. |
4 | Puertas, M. L. |