Access and Participation of Students with Disabilities: The Challenge for Higher Education

Fernández Batanero, José María ; Montenegro Rueda, Marta; Fernández Cerero, José

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 19
Número: 11918
Número de artículo: 11918
Páginas: 1 - 12
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus103-06-2023
wos028-05-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 4,614

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENVIRONMENTAL SCIENCESSCIE100/279Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSCIE71/210Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI45/182Q1T1D3

Año:

2021

CiteScore:

4,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health139/562Q1T1D3
Pollution57/144Q2T2D4
Health, Toxicology and Mutagenesis60/138Q2T2D5

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,828

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health, Toxicology and Mutagenesis39/141Q2T1D3
Public Health, Environmental and Occupational Health179/612Q2T1D3
Pollution48/155Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy, Industry and CompetitivenessPID2019-108230RB-I00
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Fernández Batanero, José María 
2Montenegro Rueda, Marta
3Fernández Cerero, José