Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

When what is unseen does not exist: disclosure, barriers and supports for students with invisible disabilities in higher education

Moriña, A. 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1113-04-2024
wos913-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 2,4

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
REHABILITATIONSSCI16/73Q1T1D3
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARYSSCI42/110Q2T2D4

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 1,040

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
REHABILITATION37/169Q1T1D378,40
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARY69/265Q2T1D374,15

Año:

2022

CiteScore:

4,400

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Social Sciences (all)39/262Q1T1D2
Health (social science)72/344Q1T1D3
Health Professions (all)5/15Q2T1D4

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,835

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health Professions (miscellaneous)9/60Q1T1D2
Social Sciences (miscellaneous)96/694Q1T1D2
Health (social science)73/337Q1T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
FEDER funds European UnionPID2020-112761RB-100/Feder
Ministry of Science and Innovation of Spain, State Research Agency-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Moriña, A.