Teacher uneasiness and workplace learning in social sciences: towards a critical inquiry from teachers' voices

Luna, D. ; Pineda-Alfonso, J. A.; García-Pérez, F. F.; da Costa, C. L.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 12
Número: 7
Número de artículo: 486
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus025-03-2023
wos001-04-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año:

2021

CiteScore:

2,900

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education395/1406Q2T1D3
Computer Science (miscellaneous)36/90Q2T2D4
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation77/218Q2T2D4
Public Administration69/190Q2T2D4
Computer Science Applications368/747Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology147/341Q2T2D5

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0,518

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)102/302Q2T2D4
Education481/1380Q2T2D4
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation76/225Q2T2D4
Computer Science Applications345/710Q2T2D5
Public Administration75/177Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology180/350Q3T2D6
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
FCT -Foundation for Science and Technology, I.P.UIDB/04312/2020
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS