Bullying, cyberbullying, and adoption: what is the role of student-teacher connectedness?

Paniagua, C. ; García-Moya, I.; Sánchez-Queija, I.; Moreno, C.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 37
Número: 5
Páginas: 367 - 377
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus127-05-2023
wos128-05-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2,945

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, EDUCATIONALSSCI22/61Q2T2D4

Año:

2021

CiteScore:

4,700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Developmental and Educational Psychology66/341Q1T1D2
Education161/1406Q1T1D2

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,895

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education239/1437Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology110/349Q2T1D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Andalusian government-
European Social Fund-
Ministry of Science, Innovation and UniversitiesRYC-2017-21626
Spanish Ministry of Health-
University of Seville3153/0294
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS