The influence of school textbooks on the configuration of gender identity: A study on the unequal representation of women and men in the school discourse during the Spanish democracy

De la Torre-Sierra, Ana María; Guichot-Reina, Virginia

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 117
Número de artículo: 103810
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus024-09-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 3.782

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI55/267Q1T1D3

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 2,120

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH45/739Q1T1D193,98

Año:

2021

CiteScore:

6.200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education77/1406Q1T1D1

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

1.945

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education37/1380Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación