Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

The influence of school textbooks on the configuration of gender identity: A study on the unequal representation of women and men in the school discourse during the Spanish democracy

De la Torre-Sierra, Ana María ; Guichot-Reina, Virginia

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 117
Número de artículo: 103810
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus423-03-2024
wos323-03-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 3,9

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI49/269Q1T1D2

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 2,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH49/759Q1T1D193,61

Año:

2022

CiteScore:

6,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education116/1469Q1T1D1

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

1,616

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education62/1437Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Andalusian Agency of Knowledge (AAC)P20_00670
Ministry for Science and Innovation (MICINN) in SpainPID2020-115282 GA-I00
Ministry of Universities (MIU) in SpainFPU18/00226
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS