Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 5,4
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 20/269 | Q1 | T1 | D1 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 2,370
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 27/759 | Q1 | T1 | D1 | 96,51 |
Año:
2022
CiteScore:
11,000
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Computer Science Applications | 57/792 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 24/1469 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
1,170
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 137/1437 | Q1 | T1 | D1 |
Computer Science Applications | 131/763 | Q1 | T1 | D2 |
E-learning | 12/69 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of Science, Innovation and Universities, Spain | HAR2017-82825-P |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Escaño, C. |