Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

A portrait of academic literacy in mid-adolescence: a computational longitudinal account of cognitive academic language proficiency during secondary school

Granados, Adrián ; Lorenzo-Espejo, Antonio; Lorenzo, Francisco

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 37
Número: 3
Páginas: 288 - 307
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus223-03-2024
wos223-03-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 1,9

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
LINGUISTICSSSCI59/194Q2T1D4
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI176/269Q3T2D7

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 1,450

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH117/759Q1T1D284,65
LANGUAGE & LINGUISTICS40/386Q1T1D289,77
LINGUISTICS49/289Q1T1D283,22

Año:

2022

CiteScore:

4,200

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Language and Linguistics57/1001Q1T1D1
Linguistics and Language67/1078Q1T1D1
Education294/1469Q1T1D3

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,876

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Linguistics and Language93/1158Q1T1D1
Education245/1437Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Department of Economy, Knowledge, Business and University of the Andalusian Regional Government-
European Regional Development Fund (ERDF)UPO-1380541
Spanish Ministry of UniversitiesFPU20/05584
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Granados, Adrián Universidad Pablo de Olavide (Spain)
2Lorenzo-Espejo, AntonioUniversidad de Sevilla, Escuela Técnica Superior de Ingeniería (Spain)
3Lorenzo, FranciscoUniversidad Pablo de Olavide (Spain)