A portrait of academic literacy in mid-adolescence: a computational longitudinal account of cognitive academic language proficiency during secondary school

Granados, Adrián ; Lorenzo-Espejo, Antonio; Lorenzo, Francisco

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 37
Número: 3
Páginas: 288 - 307
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus027-05-2023
wos028-05-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2,432

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
LINGUISTICSSSCI36/195Q1T1D2
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI135/270Q2T2D5

Año:

2021

CiteScore:

4,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Language and Linguistics46/968Q1T1D1
Linguistics and Language53/1032Q1T1D1
Education202/1406Q1T1D2

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,876

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Linguistics and Language93/1158Q1T1D1
Education245/1437Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Department of Economy, Knowledge, Business and University of the Andalusian Regional Government-
European Regional Development Fund (ERDF)UPO-1380541
Spanish Ministry of UniversitiesFPU20/05584
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Granados, Adrián Universidad Pablo de Olavide (Spain)
2Lorenzo-Espejo, AntonioUniversidad de Sevilla, Escuela Técnica Superior de Ingeniería (Spain)
3Lorenzo, FranciscoUniversidad Pablo de Olavide (Spain)