Students with disabilities at university: benefits and challenges from the best faculty members’ experiences

Carballo, Rafael; Molina, Víctor M.; Cortés-Vega, María-Dolores ; Cabeza-Ruiz, Ruth

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Páginas: 1 - 16
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus201-10-2022
wos101-10-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 1.930

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION, SPECIALSSCI24/44Q3T2D6

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 0,970

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION, SPECIAL21/62Q2T2D466,94

Año:

2021

CiteScore:

3.500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education278/1406Q1T1D2
Health Professions (miscellaneous)4/34Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology112/341Q2T1D4

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0.619

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health Professions (miscellaneous)10/52Q1T1D2
Education396/1380Q2T1D3
Developmental and Educational Psychology161/350Q2T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy and Competitiveness of SpainEDU2016-76587-R
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS