Autonomy, motivation, and digital pedagogy are key factors in the perceptions of spanish higher-education students toward online learning during the COVID-19 pandemic

Díaz-Noguera, María Dolores; Hervás-Gómez, Carlos ; Calle-Cabrera, Ana María de la; López-Meneses, Eloy

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 19
Número: 2
Número de artículo: 654
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus206-08-2022
wos206-08-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 4.614

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENVIRONMENTAL SCIENCESSCIE100/279Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSCIE71/210Q2T2D4
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTHSSCI45/182Q1T1D3

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 0,930

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
ENVIRONMENTAL SCIENCES86/324Q2T1D373,61
PUBLIC, ENVIRONMENTAL & OCCUPATIONAL HEALTH109/392Q2T1D372,32

Año:

2021

CiteScore:

4.500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health139/562Q1T1D3
Pollution57/144Q2T2D4
Health, Toxicology and Mutagenesis60/138Q2T2D5

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0.814

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health, Toxicology and Mutagenesis34/136Q1T1D3
Pollution40/141Q2T1D3
Public Health, Environmental and Occupational Health153/585Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Education Office of the Government of Andalusia, SpainUS-1260616
FEDER (the European Regional Development Fund)US-1260616
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Díaz-Noguera, María DoloresUniversidad de Sevilla (Spain)
2Hervás-Gómez, Carlos Universidad de Sevilla (Spain)
3Calle-Cabrera, Ana María de laUniversidad de Sevilla (Spain)
4López-Meneses, EloyUniversidad Pablo de Olavide (Spain)