Perceptions of university students towards digital transformation during the pandemic

Hervás-Gómez, Carlos ; Díaz-Noguera, María Dolores; De la Calle-Cabrera, Ana María; Guijarro-Cordobés, Olga

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 11
Número: 11
Número de artículo: 738
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus728-01-2023
wos604-02-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año:

2021

CiteScore:

2.900

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education395/1406Q2T1D3
Computer Science (miscellaneous)36/90Q2T2D4
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation77/218Q2T2D4
Public Administration69/190Q2T2D4
Computer Science Applications368/747Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology147/341Q2T2D5

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0.518

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)102/302Q2T2D4
Education481/1380Q2T2D4
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation76/225Q2T2D4
Computer Science Applications345/710Q2T2D5
Public Administration75/177Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology180/350Q3T2D6
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Didactic Research Group (GID): Technological and Qualitative Analysis (Education Office of the Government of Andalusia, Spain)HUM-0390
research project entitled: Design, production and evaluation of t-MOOC for the acquisition of digital competences of university teaching staffUS-1260616
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Hervás-Gómez, Carlos Universidad de Sevilla (Spain)
2Díaz-Noguera, María DoloresUniversidad de Sevilla (Spain)
3De la Calle-Cabrera, Ana MaríaUniversidad de Sevilla (Spain)
4Guijarro-Cordobés, OlgaUniversidad de Sevilla (Spain)