What do prospective teachers know about the sort of activities that are helpful in learning science? A progression of learning during a science methods course

Hamed, S. ; Rivero, A.

Tipo: Revisión
Año de Publicación: 2021
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus022-01-2022
wos022-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 1.190

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI226/265Q4T3D9

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,930

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH277/724Q2T2D461,81

Año:

2020

CiteScore:

2.300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education391/1319Q2T1D3

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.519

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education480/1270Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación
# Autor
1Hamed, S. 
2Rivero, A.