Spanish science teacher educators' preparation, experiences, and views about nature of science in science education.

García-Carmona, Antonio 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 31
Número: 3
Páginas: 685 - 711
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus304-02-2023
wos304-02-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2.921

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
HISTORY & PHILOSOPHY OF SCIENCESCIE4/62Q1T1D1
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI92/270Q2T2D4

Año:

2021

CiteScore:

3.100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education353/1406Q2T1D3

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0.935

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education206/1380Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy, Industry and Competitiveness (Government of Spain)EDU2017-82505-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS