Organizational communication and social marketing strategies targeting Spanish consumers of fashion. Sustainability as a form of happiness management

Jiménez-Marín, Gloria; Galiano-Coronil, Araceli; Tobar-Pesántez, Luis Bayardo

Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus027-11-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año:

2020

CiteScore:

4.100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Business, Management and Accounting (miscellaneous)16/101Q1T1D2

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.634

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Business, Management and Accounting (miscellaneous)77/322Q1T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación
# Autor Afiliación
1Jiménez-Marín, GloriaUniversidad de Sevilla (Spain)
2Galiano-Coronil, AraceliUniversidad de Cadiz (Spain)
3Tobar-Pesántez, Luis BayardoUniversidad de Sevilla; Universidad Politécnica Salesiana, Cuenca (Spain)