Organizational communication and social marketing strategies targeting Spanish consumers of fashion. Sustainability as a form of happiness management

Jiménez-Marín, Gloria; Galiano-Coronil, Araceli; Tobar-Pesántez, Luis Bayardo

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 22
Número: 3
Páginas: 506 - 520
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus528-01-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año:

2021

CiteScore:

5.800

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Business, Management and Accounting (miscellaneous)14/144Q1T1D1

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0.847

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Business, Management and Accounting (miscellaneous)63/350Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación
# Autor Afiliación
1Jiménez-Marín, GloriaUniversidad de Sevilla (Spain)
2Galiano-Coronil, AraceliUniversidad de Cadiz (Spain)
3Tobar-Pesántez, Luis BayardoUniversidad de Sevilla; Universidad Politécnica Salesiana, Cuenca (Spain)