Adaptation of the teacher efficacy scale to measure effective teachers’ educational practices through students’ ratings: a multilevel approach

Lera, María José; León-Pérez, José M.; Ruiz-Zorrilla, Paula

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 33
Número: 3
Páginas: 509 - 518
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet003-01-2022
scopus022-01-2022
wos022-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 3.890

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARYSSCI30/140Q1T1D3

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,360

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARY32/197Q1T1D284,01

Año:

2020

CiteScore:

5.300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Psychology (all)29/203Q1T1D2

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

1.308

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Psychology (miscellaneous)42/262Q1T1D2

IDR año:

2020

Factor de Impacto:

2.959

CategoríaPosiciónCuartilPercentil
PSICOLOGÍA4/107Q195
No exiten datos para esta publicación
# Autor Afiliación
1Lera, María JoséUniversidad de Sevilla (Spain)
2León-Pérez, José M.Universidad de Sevilla (Spain)
3Ruiz-Zorrilla, PaulaUniversidad Complutense de Madrid (Spain)