Is pedagogical training an essential requirement for inclusive education? The case of faculty members in the area of Social and Legal Sciences in Spain.

López-Gavira, Rosario ; Orozco, Inmaculada; Domenech, Ana

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 16
Número: 7
Número de artículo: e0254250
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus313-08-2022
wos313-08-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 3.752

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
MULTIDISCIPLINARY SCIENCESSCIE29/73Q2T2D4

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 0,880

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
MULTIDISCIPLINARY SCIENCES28/134Q1T1D379,48

Año:

2021

CiteScore:

5.600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Multidisciplinary15/120Q1T1D2

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0.852

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Multidisciplinary16/137Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
ERDF fundsEDU2016-76587-R
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1López-Gavira, Rosario 
2Orozco, Inmaculada
3Domenech, Ana