The use of a length and measurement HLT by pre-service kindergarten teachers’ to notice children’s mathematical thinking

Callejo, M. Luz; Pérez-Tyteca, Patricia; Moreno, Mar; Sánchez-Matamoros, Gloria

Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus115-01-2022
wos215-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 2.073

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI154/265Q3T2D6

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,480

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH133/724Q1T1D281,70

Año:

2020

CiteScore:

4.000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Mathematics (all)29/378Q1T1D1
Education148/1319Q1T1D2

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

1.074

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education176/1270Q1T1D2
Mathematics (miscellaneous)63/417Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
No exiten datos para esta publicación
# Autor Afiliación
1Callejo, M. LuzUniversitat d'Alacant (Spain)
2Pérez-Tyteca, PatriciaUniversitat d'Alacant (Spain)
3Moreno, MarUniversitat d'Alacant (Spain)
4Sánchez-Matamoros, GloriaUniversidad de Sevilla (Spain)