Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 2,2
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 150/269 | Q3 | T2 | D6 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,250
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 162/759 | Q1 | T1 | D3 | 78,72 |
Año:
2022
CiteScore:
6,200
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Arts and Humanities (miscellaneous) | 35/440 | Q1 | T1 | D1 |
Education | 127/1469 | Q1 | T1 | D1 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
0,825
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Arts and Humanities (miscellaneous) | 84/554 | Q1 | T1 | D2 |
Education | 278/1437 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
FEDER funds European Union | EDU2016-76587-R/Feder |
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain | - |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Orozco, Inmaculada | Universidad de Sevilla (Spain) |
2 | Universidad de Sevilla (Spain) |