A new measure for the assessment of student-teacher connectedness in adolescence

García-Moya, Irene; Brooks, Fiona; Moreno, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 37
Número: 5
Páginas: 357 - 367
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus027-11-2021
wos027-11-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año (SSCI): 2020

Factor de Impacto (SSCI): 2.985

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, APPLIEDSSCI42/83Q3T2D6

Año:

2020

CiteScore:

3.600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Applied Psychology80/227Q2T2D4

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.927

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Applied Psychology68/236Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Department of Health, England in England-
European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Sklodowska-Curie IF programme657482
Ministry of Health, Consumption and Social Wellbeing in Spain-
Ministry of Science, Innovation and Universities through Postdoctoral Junior Leader Fellowship Programme from "la Caixa" Banking FoundationLCF/BQ/LR18/11640009
Ministry of Science, Innovation and Universities through the Ramon y Cajal ProgrammeRYC-2017-21626
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1García-Moya, IreneUniversidad de Sevilla (Spain)
2Brooks, FionaUniversity of Technology Sydney (Australia)
3Moreno, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)