Adopted adolescents at school: social support and adjustment

Paniagua, Carmen ; García-Moya, Irene; Moreno, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 54
Número: 3
Número de artículo: 0044118X20977033
Páginas: 419 - 441
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus027-05-2023
wos128-05-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2,793

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARYSSCI34/112Q2T1D4
SOCIOLOGYSSCI49/150Q2T1D4
SOCIAL ISSUESSSCI17/44Q2T2D4

Año:

2021

CiteScore:

4,700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Social Sciences (miscellaneous)27/426Q1T1D1
Sociology and Political Science113/1345Q1T1D1
Social Sciences (all)30/264Q1T1D2

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,901

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Social Sciences (miscellaneous)86/694Q1T1D2
Sociology and Political Science191/1380Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Science, Innovation and Universities through the Ramon y Cajal ProgrammeRYC-2017-21626
Spanish Ministry of Economy and CompetitivenessPSI2015-67757-R
Spanish Ministry of Health, Social Services and Equality-
University of Seville-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Paniagua, Carmen Universidad de Sevilla (Spain)
2García-Moya, IreneUniversidad de Sevilla (Spain)
3Moreno, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)