Developing multimodal narrative genres in childhood: An analysis of pupils’ written texts based on systemic functional linguistics theory

Pacheco-Costa, Alejandra; Guzmán-Simón, Fernando

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 10
Número: 11
Número de artículo: 342
Páginas: 1 - 19
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus122-01-2022
wos122-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año:

2020

CiteScore:

2.100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education428/1319Q2T1D4
Computer Science (miscellaneous)30/69Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology163/332Q2T2D5
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation92/206Q2T2D5
Public Administration72/165Q2T2D5
Computer Science Applications384/693Q3T2D6

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.453

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)85/280Q2T1D4
Computer Science Applications298/646Q2T2D5
Education548/1270Q2T2D5
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation94/203Q2T2D5
Public Administration70/160Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology198/337Q3T2D6
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Regional Development Fund (ERDF)EDU2017-83967-P
Ministry of Economy, Industry and CompetitivenessEDU2017-83967-P
Spanish State Research AgencyEDU2017-83967-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Pacheco-Costa, AlejandraUniversidad de Sevilla (Spain)
2Guzmán-Simón, FernandoUniversidad de Sevilla (Spain)