Are primary education teachers from Catalonia (Spain) trained on ICT and disability?

Fernández Batanero, José María; Román Graván, Pedro; Siles Rojas, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Número: 37
Páginas: 288 - 303
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet202-08-2022
scopus406-08-2022
wos606-08-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,640

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH376/724Q3T2D648,14

Año:

2020

CiteScore:

1.700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education556/1319Q2T2D5
Computer Science Applications437/693Q3T2D7

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.318

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education733/1270Q3T2D6
Computer Science Applications395/646Q3T2D7

IDR año:

2020

Factor de Impacto:

1.038

CategoríaPosiciónCuartilPercentil
EDUCACIÓN34/228Q184
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Economics and Competitiveness within the State Plan for the Development of Scientific and Technical Research of ExcellenceDIFOTICYD EDU2016 75232-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Fernández Batanero, José MaríaUniversidad de Sevilla (Spain)
2Román Graván, PedroUniversidad de Sevilla (Spain)
3Siles Rojas, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)