Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Facilitating the retention and success of students with disabilities in health sciences: Experiences and recommendations by nursing faculty members

Moriña, Anabel; Orozco, Inmaculada

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 49
Número de artículo: 102902
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus513-04-2024
wos413-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 2,281

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
NURSINGSCIE38/124Q2T1D4
NURSINGSSCI38/122Q2T1D4

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,220

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
NURSING29/181Q1T1D284,25

Año:

2020

CiteScore:

3,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Nursing (all)22/112Q1T1D2
Education272/1319Q1T1D3

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0,924

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education229/1270Q1T1D2
Nursing (miscellaneous)17/143Q1T1D2
Medicine (miscellaneous)642/2397Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
FEDER funds European UnionEDU2016-76587-R/Feder
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain-
Spanish State Research Agency-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Moriña, AnabelUniversidad de Sevilla (Spain)
2Orozco, InmaculadaUniversidad de Sevilla (Spain)