Digital competences for teacher professional development. Systematic review

Fernández Batanero, José María ; Montenegro Rueda, Marta; Fernández Cerero, José; García Martínez, Inmaculada

Tipo: Revisión
Año de Publicación: 2020
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1122-01-2022
wos922-01-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 2.864

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI92/265Q2T2D4

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,910

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH69/724Q1T1D190,54

Año:

2020

CiteScore:

4.300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education125/1319Q1T1D1

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

1.546

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education83/1270Q1T1D1
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Economy and Competitiveness within the State Plan for the Promotion of Scientific and Technical Excellence ResearchDIFOTICYD EDU2016 75232-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Fernández Batanero, José María Universidad de Sevilla (Spain)
2Montenegro Rueda, MartaUniversidad de Sevilla (Spain)
3Fernández Cerero, JoséUniversidad de Sevilla (Spain)
4García Martínez, InmaculadaUniversidad de Jaen (Spain)