Evaluating the role of gamification and flow in e-consumers: millennials versus generation X

García-Jurado, Alejandro ; Castro-González, Pilar; Torres-Jiménez, Mercedes; Leal-Rodríguez, Antonio L.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2018
Volumen: 48
Número: 6
Páginas: 1278 - 1300
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1518-09-2021
wos1218-09-2021
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año (SCIE): 2018

Factor de Impacto (SCIE): 1.381

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
COMPUTER SCIENCE, CYBERNETICSSCIE14/23Q3T2D7

SJR año:

2018

Factor de Impacto:

0.338

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Engineering (miscellaneous)125/480Q2T1D3
Computer Science (miscellaneous)96/270Q2T2D4
Control and Systems Engineering115/237Q2T2D5
Electrical and Electronic Engineering275/654Q2T2D5
Information Systems134/271Q2T2D5
Social Sciences (miscellaneous)207/497Q2T2D5
Software163/336Q2T2D5
Artificial Intelligence105/182Q3T2D6
Theoretical Computer Science75/119Q3T2D7
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# Autor Afiliación
1García-Jurado, Alejandro Universidad de Cordoba; Universidad Loyola Andalucia (Spain)
2Castro-González, PilarUniversidad Loyola Andalucia (Spain)
3Torres-Jiménez, MercedesUniversidad Loyola Andalucia (Spain)
4Leal-Rodríguez, Antonio L.Universidad de Sevilla (Spain)