Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Comprehending reflexive and clitic constructions in children with autism spectrum disorder and developmental language disorder

Moreno-Pérez, Francisco J.; Rodríguez-Ortiz, Isabel R.; Tavares, Gema; Saldaña, David

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 55
Número: 6
Páginas: 884 - 898
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus613-04-2024
wos513-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 3,02

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
AUDIOLOGY & SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGYSCIE4/27Q1T1D2
REHABILITATIONSCIE17/68Q1T1D3
LINGUISTICSSSCI19/193Q1T1D1
REHABILITATIONSSCI8/74Q1T1D2

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,320

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
AUDIOLOGY & SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGY6/33Q1T1D283,33
LINGUISTICS74/262Q2T1D371,95
REHABILITATION18/159Q1T1D288,99

Año:

2020

CiteScore:

3,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Language and Linguistics44/879Q1T1D1
Linguistics and Language50/935Q1T1D1
Speech and Hearing9/60Q1T1D2

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

1,101

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Language and Linguistics52/868Q1T1D1
Linguistics and Language57/921Q1T1D1
Speech and Hearing8/61Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Science, Innovation and UniversitiesPGC2018-096094-B-I00
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Moreno-Pérez, Francisco J.Universidad de Sevilla (Spain)
2Rodríguez-Ortiz, Isabel R.Universidad de Sevilla (Spain)
3Tavares, GemaUniversidad de Sevilla (Spain)
4Saldaña, DavidUniversidad de Sevilla (Spain)