Types of motivation and eudemonic well-being as predictors of academic outcomes in first-year students: a self-determination theory approach

Breva, Alicia ; Galindo, María Paz

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 9
Número: 5
Páginas: 609 - 628
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus306-08-2022
wos106-08-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 1.513

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARYSSCI96/140Q3T3D7

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,530

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
PSYCHOLOGY, MULTIDISCIPLINARY108/197Q3T2D645,43

Año:

2020

CiteScore:

1.600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Psychology (all)118/203Q3T2D6

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.417

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Psychology (miscellaneous)141/262Q3T2D6
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Science and InnovationPSI2008-00015/PSIC
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Breva, Alicia Universidad de Sevilla (Spain)
2Galindo, María PazUniversidad de Sevilla (Spain)