Understanding assessment processes for communicative competence through an analysis of teachers’ reported practice

Guzmán-Simón, Fernando; Torres-Gordillo, Juan Jesús; Caballero, Katia

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 10
Número: 4
Número de artículo: 116
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus124-09-2022
wos024-09-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,030

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH250/724Q2T2D465,54

Año:

2020

CiteScore:

2.100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education428/1319Q2T1D4
Computer Science (miscellaneous)30/69Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology163/332Q2T2D5
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation92/206Q2T2D5
Public Administration72/165Q2T2D5
Computer Science Applications384/693Q3T2D6

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0.453

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)85/280Q2T1D4
Computer Science Applications298/646Q2T2D5
Education548/1270Q2T2D5
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation94/203Q2T2D5
Public Administration70/160Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology198/337Q3T2D6
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economics and Competitiveness of SpainEDU2013-44176-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Guzmán-Simón, FernandoUniversidad de Sevilla (Spain)
2Torres-Gordillo, Juan JesúsUniversidad de Sevilla (Spain)
3Caballero, KatiaUniversidad de Granada, Facultad de Ciencias (Spain)