Neurophysiological differences between ADHD and control children and adolescents during the recognition phase of a working memory task

Rodríguez-Martínez, Elena I. ; Arjona Valladares, Antonio; Gómez-González, Jaime; Díaz-Sánchez, José A.; Gómez, Carlos M.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2021
Volumen: 164
Páginas: 46 - 54
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus226-11-2022
wos226-11-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2021

Journal Impact Factor (JIF): 2.904

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
NEUROSCIENCESSCIE200/275Q3T3D8

Año: 2021

Journal Citation Indicator (JCI): 0,600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
NEUROSCIENCES212/305Q3T3D730,66

Año:

2021

CiteScore:

5.300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Neuroscience (all)51/112Q2T2D5

SJR año:

2021

Factor de Impacto:

0.964

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Medicine (miscellaneous)505/2488Q1T1D3
Neuroscience (miscellaneous)54/145Q2T2D4
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Innovation, Science and Bussines of the Andalusian Government-
Ministry of Science and InnovationPSI2016-80059-R
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Rodríguez-Martínez, Elena I. Universidad de Sevilla (Spain)
2Arjona Valladares, AntonioUniversidad de Sevilla (Spain)
3Gómez-González, JaimeHospital Universitario Virgen Macarena (Spain)
4Díaz-Sánchez, José A.Universidad de Sevilla (Spain)
5Gómez, Carlos M.Universidad de Sevilla (Spain)