From Inquiry-Based Science Education to the Approach Based on Scientific Practices A Critical Analysis and Suggestions for Science Teaching

Garcia-Carmona, A 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 29
Número: 2
Páginas: 443 - 463
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus902-07-2022
wos1002-07-2022
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 2.114

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 2.114

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
HISTORY & PHILOSOPHY OF SCIENCESCIE7/63Q1T1D2
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI152/265Q3T2D6

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH166/724Q1T1D377,14
HISTORY & PHILOSOPHY OF SCIENCE18/106Q1T1D283,49

Año:

2020

CiteScore:

2.600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education331/1319Q2T1D3

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

1.038

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education190/1270Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy, Industry and Competitiveness (Government of Spain)EDU2017-82505-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Garcia-Carmona, A Universidad de Sevilla (Spain)