Analysis of the two-point wheel-rail contact scenario using the knife-edge-equivalent contact constraint method

Aceituno, Javier F.; Urda, Pedro; Briales, Eduardo; Escalona, José L.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Volumen: 148
Número de artículo: UNSP 103803
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1528-01-2023
wos1528-01-2023
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2020

Journal Impact Factor (JIF): 3.866

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
ENGINEERING, MECHANICALSCIE29/133Q1T1D3

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 1,240

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
ENGINEERING, MECHANICAL17/166Q1T1D290,06

Año:

2020

CiteScore:

6.700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science Applications112/693Q1T1D2
Mechanical Engineering62/596Q1T1D2
Mechanics of Materials42/377Q1T1D2
Bioengineering41/148Q2T1D3

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

1.202

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science Applications81/646Q1T1D2
Mechanical Engineering63/589Q1T1D2
Mechanics of Materials45/372Q1T1D2
Bioengineering32/151Q1T1D3
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Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Science, Innovation and UniversitiesTRA2017-86355-C2-1-R
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Aceituno, Javier F.Universidad de Jaen (Spain)
2Urda, PedroUniversidad de Sevilla (Spain)
3Briales, EduardoUniversidad de Sevilla; Virtualmechanics (Spain)
4Escalona, José L.Universidad de Sevilla (Spain)