Año: 2019
Journal Citation Indicator (JCI): 0,940
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 276/723 | Q2 | T2 | D4 | 61,89 |
Año:
2019
CiteScore:
0,800
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 781/1254 | Q3 | T2 | D7 |
Public Administration | 110/157 | Q3 | T3 | D8 |
Developmental and Educational Psychology | 249/327 | Q4 | T3 | D8 |
SJR año:
2019
Factor de Impacto:
0,242
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 806/1232 | Q3 | T2 | D7 |
Public Administration | 113/154 | Q3 | T3 | D8 |
Developmental and Educational Psychology | 252/325 | Q4 | T3 | D8 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Junta de Extremadura/Fondo Europeo de Desarrollo | IB16068 |
Regional Government of Extremadura | GR18004 |
Researching Group DEPROFE, from University of Extremadura | - |
Spanish Government (Economy and Competitiveness Ministry) (AEI/FEDER, UE) | EDU2016-77007-R |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Zamora-Polo, Francisco | Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura (Spain) |
2 | Corrales-Serrano, Mario | Universidad de Extremadura (Spain) |
3 | Sánchez-Martín, Jesús | Universidad de Extremadura (Spain) |
4 | Espejo-Antúnez, Luis | Universidad de Extremadura (Spain) |